Advertisement

راموس / عاجل مدة غياب راموس وموقفه من الكلاسيكو ومواجهتي ليفربول 365scores / بر این اساس راموس عصر امروز در کنفرانس خبری که فلورنتینو پرز در آن حاضر خواهد شد، خداحافظی خود را اعلام می کند.

راموس / عاجل مدة غياب راموس وموقفه من الكلاسيكو ومواجهتي ليفربول 365scores / بر این اساس راموس عصر امروز در کنفرانس خبری که فلورنتینو پرز در آن حاضر خواهد شد، خداحافظی خود را اعلام می کند.. أجهش سيرخيو راموس قائد ريال مدريد في البكاء أثناء كلمته في حفل الوداع الخاص الذي أقامه النادي الملكي تكريما لنجمه البالغ 35 عاما على عطائه خلال الأعوام الـ16 التي قضاها ضمن. راموس وصل إلى مدريد قادمًا من إشبيلية في 2005، وتوج بالعديد. Sergio ramos garcía) (زادهٔ ۳۰ مارس ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان مدافع و کاپیتان برای باشگاه رئال مادرید و تیم ملّی فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. سرخیو راموس مدافع اسپانیایی رسما از رئال مادرید جدا خواهد شد. راموس سيحرز هدفا وسنحتفل به وبعدها جاء الهدف.

زيدان يستقيل من منصبه بعد تحقيق دوري الأبطال للمرة الثالثة على التوالي. وقد لعب أيضًا كظهير أيمن في وقت سابق من مسيرته المهنية. سرخیو راموس پس از 16 سال رئال را ترک خواهد کرد. راموس در مدت 16 سال حضور در رئال مادرید افتخارات فراوانی را بدست آورد. ‎/ˈseɾxjo ˈramoz ɣaɾˈθi.a/‏؛ مواليد 30 مارس 1986) هو لاعب كرة قدم إسباني يلعب في مركز الدفاع وقائد كلًّا من نادي ريال مدريد ومنتخب إسبانيا لكرة القدم.

مشاركة راموس غير مؤك دة أمام شاختار الميادين
مشاركة راموس غير مؤك دة أمام شاختار الميادين from media.almayadeen.tv
سرجیو راموس در پیامی دومین سالگرد ازدواجش با پیلار روبیو را تبریک گفت. بر این اساس راموس عصر امروز در کنفرانس خبری که فلورنتینو پرز در آن حاضر خواهد شد، خداحافظی خود را اعلام می کند. راموس وصل إلى مدريد قادمًا من إشبيلية في 2005، وتوج بالعديد. حانت واحدة من أصعب اللحظات في حياتي. سرخیو راموس و بیوگرافی سرخیو راموس مدافع رئال و عکس های جالب سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا و تصاویر راموس در کنار همسر و فرزندانش و sergio ramos در نمناک. سرخیو راموس پس از 16 سال رئال را ترک خواهد کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از opta، راموس 671 بازی با. کاپیتان رئال مادرید در پیامی نوشت : زمان می گذرد اما هر روز در کنار تو هستم تا همان.

يتعرض سيرجيو راموس للظلم الهجومي المستمر.

سرخیو راموس و رئال مادرید بعد از 16 سال به پایان راه رسیدند و شماره 4 تاریخی رئال مادرید بعد از فرناندو هیرو، بار دیگر خالی شد. سرخیو راموس به طور رسمی از رئال مادرید جدا می شود. وينتهي عقد راموس مع ريال مدريد بنهاية شهر يونيو الجاري. به گزارش طرفداری و به نقل از opta، راموس 671 بازی با. وينتهي عقد راموس مع الميرنجي هذا الشهر،. سرجیو راموس در پیامی دومین سالگرد ازدواجش با پیلار روبیو را تبریک گفت. نگاهی داریم به خاطره انگیز ترین لحظات او در رئال مادرید. سرخیو راموس مدافع اسپانیایی رسما از رئال مادرید جدا خواهد شد. أجهش سيرخيو راموس قائد ريال مدريد في البكاء أثناء كلمته في حفل الوداع الخاص الذي أقامه النادي الملكي تكريما لنجمه البالغ 35 عاما على عطائه خلال الأعوام الـ16 التي قضاها ضمن. أُسدِل الستار على رحلة سيرخيو راموس مع ريال مدريد بعد 14 عامًا حقق فيها جميع البطولات الممكنة، وكانت النهاية بطريقة لم تلق في الواقع قبول الجماهير إلى حد كبير. سرخیو راموس پس از 16 سال حضور در رئال، سرانجام از این باشگاه جدا شد. ورحيل راموس عن ريال مدريد، جاء بعد 16 عامًا قضاها بقميص النادي الملكي الإسباني، ليصبح بذلك الظهير الأيسر الدولي البرازيلي مارسيلو قائد الميرينجي الجديد. ‎/ˈseɾxjo ˈramoz ɣaɾˈθi.a/‏؛ مواليد 30 مارس 1986) هو لاعب كرة قدم إسباني يلعب في مركز الدفاع وقائد كلًّا من نادي ريال مدريد ومنتخب إسبانيا لكرة القدم.

وينتهي عقد راموس مع ريال مدريد بنهاية شهر يونيو الجاري. كواليس حوارات راموس ولاعبي اتلتيكو في الملعب. سرخیو راموس و بیوگرافی سرخیو راموس مدافع رئال و عکس های جالب سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا و تصاویر راموس در کنار همسر و فرزندانش و sergio ramos در نمناک. حانت واحدة من أصعب اللحظات في حياتي. ويعتبر راموس (35 عامًا) الذي ينتهي عقده مع ريال في 30 حزيران/يونيو الحالي، أيقونة النادي وأفاد ريال في بيان سيغادر سيرخيو راموس ريال مدريد والخميس سيتم توديعه في مؤتمر.

Sergio Ramos Facebook
Sergio Ramos Facebook from lookaside.fbsbx.com
مرجع خبری رئال مادرید : كواليس حوارات راموس ولاعبي اتلتيكو في الملعب. سرخیو راموس پس از 16 سال رئال را ترک خواهد کرد. سرخیو راموس به طور رسمی از رئال مادرید جدا می شود. من أنت؟ شاهد جماهير ريال مدريد رددت قبل هدف راموس الحاسم : جی پلاس، سرخیو راموس کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید بعد از 16 سال بازی در این تیم و کسب جام های متعدد. راموس سيحرز هدفا وسنحتفل به وبعدها جاء الهدف. سيرخيو راموس غارسيا (تلفظ بالإسبانية:

بر این اساس راموس عصر امروز در کنفرانس خبری که فلورنتینو پرز در آن حاضر خواهد شد، خداحافظی خود را اعلام می کند.

يتعرض سيرجيو راموس للظلم الهجومي المستمر. سرخیو راموس و رئال مادرید بعد از 16 سال به پایان راه رسیدند و شماره 4 تاریخی رئال مادرید بعد از فرناندو هیرو، بار دیگر خالی شد. نگاهی داریم به خاطره انگیز ترین لحظات او در رئال مادرید. سرخیو راموس و بیوگرافی سرخیو راموس مدافع رئال و عکس های جالب سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا و تصاویر راموس در کنار همسر و فرزندانش و sergio ramos در نمناک. وسيعقد راموس غدًا، مؤتمرًا صحفيًا للكشف عن أسباب اتخاذ هذا القرار، في تمام الساعة الثانية عشر ونصف، ظهر الخميس. بر این اساس راموس عصر امروز در کنفرانس خبری که فلورنتینو پرز در آن حاضر خواهد شد، خداحافظی خود را اعلام می کند. أجهش سيرخيو راموس قائد ريال مدريد في البكاء أثناء كلمته في حفل الوداع الخاص الذي أقامه النادي الملكي تكريما لنجمه البالغ 35 عاما على عطائه خلال الأعوام الـ16 التي قضاها ضمن. ‎/ˈseɾxjo ˈramoz ɣaɾˈθi.a/‏؛ مواليد 30 مارس 1986) هو لاعب كرة قدم إسباني يلعب في مركز الدفاع وقائد كلًّا من نادي ريال مدريد ومنتخب إسبانيا لكرة القدم. سيرخيو راموس غارسيا (تلفظ بالإسبانية: وانتهى عقد راموس، الذي خاض 671 مباراة مع ريال وسجل وقال راموس قبل أن ينخرط في البكاء في مؤتمر بمقر تدريبات النادي في بالديبيباس: وقد لعب أيضًا كظهير أيمن في وقت سابق من مسيرته المهنية. سرجیو راموس در پیامی دومین سالگرد ازدواجش با پیلار روبیو را تبریک گفت. سرخیو راموس پس از 16 سال حضور در رئال، سرانجام از این باشگاه جدا شد.

Sergio ramos garcía) (زادهٔ ۳۰ مارس ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان مدافع و کاپیتان برای باشگاه رئال مادرید و تیم ملّی فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. وسيعقد راموس غدًا، مؤتمرًا صحفيًا للكشف عن أسباب اتخاذ هذا القرار، في تمام الساعة الثانية عشر ونصف، ظهر الخميس. راموس در حالی سانتیاگو برنابئو را ترک می کند که علاوه بر 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ راموس در حالی از رئال جدا می شود و که چند هفته قبل زین الدین زیدان هم جای خود را به کارلو. وقد لعب أيضًا كظهير أيمن في وقت سابق من مسيرته المهنية. كواليس حوارات راموس ولاعبي اتلتيكو في الملعب.

راموس ميسي يستطيع البقاء معي بالمنزل في حالة واحدة
راموس ميسي يستطيع البقاء معي بالمنزل في حالة واحدة from vid.alarabiya.net
وينتهي عقد راموس مع ريال مدريد بنهاية شهر يونيو الجاري. أجهش سيرخيو راموس قائد ريال مدريد في البكاء أثناء كلمته في حفل الوداع الخاص الذي أقامه النادي الملكي تكريما لنجمه البالغ 35 عاما على عطائه خلال الأعوام الـ16 التي قضاها ضمن. سرجیو راموس در پیامی دومین سالگرد ازدواجش با پیلار روبیو را تبریک گفت. وقد لعب أيضًا كظهير أيمن في وقت سابق من مسيرته المهنية. سيرخيو راموس غارسيا (تلفظ بالإسبانية: زيدان يستقيل من منصبه بعد تحقيق دوري الأبطال للمرة الثالثة على التوالي. بر این اساس راموس عصر امروز در کنفرانس خبری که فلورنتینو پرز در آن حاضر خواهد شد، خداحافظی خود را اعلام می کند. راموس سيحرز هدفا وسنحتفل به وبعدها جاء الهدف.

سيرخيو راموس غارسيا (تلفظ بالإسبانية:

وحصل راموس البالغ من العمر، 35 عاما على 4 ألقاب دوري أبطال أوروبا، منذ انضمامه إلى ريال مدريد عام 2005 وكان انضمام راموس لريال مدريد عام 2005 في صفقة قياسية، بالنسبة لأسعار. سرخیو راموس و بیوگرافی سرخیو راموس مدافع رئال و عکس های جالب سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا و تصاویر راموس در کنار همسر و فرزندانش و sergio ramos در نمناک. وانتهى عقد راموس، الذي خاض 671 مباراة مع ريال وسجل وقال راموس قبل أن ينخرط في البكاء في مؤتمر بمقر تدريبات النادي في بالديبيباس: جی پلاس، سرخیو راموس کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید بعد از 16 سال بازی در این تیم و کسب جام های متعدد. حانت واحدة من أصعب اللحظات في حياتي. أُسدِل الستار على رحلة سيرخيو راموس مع ريال مدريد بعد 14 عامًا حقق فيها جميع البطولات الممكنة، وكانت النهاية بطريقة لم تلق في الواقع قبول الجماهير إلى حد كبير. راموس در حالی سانتیاگو برنابئو را ترک می کند که علاوه بر 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ راموس در حالی از رئال جدا می شود و که چند هفته قبل زین الدین زیدان هم جای خود را به کارلو. Sergio ramos garcía) (زادهٔ ۳۰ مارس ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان مدافع و کاپیتان برای باشگاه رئال مادرید و تیم ملّی فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. مرجع خبری رئال مادرید : أجهش سيرخيو راموس قائد ريال مدريد في البكاء أثناء كلمته في حفل الوداع الخاص الذي أقامه النادي الملكي تكريما لنجمه البالغ 35 عاما على عطائه خلال الأعوام الـ16 التي قضاها ضمن. سرخیو راموس به طور رسمی از رئال مادرید جدا می شود. وينتهي عقد راموس مع الميرنجي هذا الشهر،. وينتهي عقد راموس مع ريال مدريد بنهاية شهر يونيو الجاري.

Posting Komentar

0 Komentar